3.06.2012

De ce chimie pentru toți?

Am auzit de foarte multe ori persoane care comparau chimia cu limba chineză...
Personal, consider că poți învăța orice limbă ... cu condiția să îți dorești asta.
Mi-a plăcut mereu sloganul "Dacă vrei, poţi!" şi mi-am demonstrat asta la fiecare provocare.
Sunt unul dintre cei care au mizat tot timpul pe cele 99% de transpiraţie şi care şi-a găsit motivaţia în a fi mai bun azi, decât a fost ieri.
Predau o disciplină care a ridicat dintotdeauna ”munţi” de probleme în faţa celor mai comozi, a celor cărora le-a fost mai uşor să spună "nu pot" sau "n-am înţeles", în loc să încerce să descopere motivul pentru care nu reuşesc să descifreze tainele ei.
În timp, am ajuns la concluzia că marea majoritate din cei ce o blamează nu ştiau să înveţe la chimie.
Sigur că ai nevoie de un profesor care să-ţi fie alături când faci primii paşi, dar este mult mai important să poţi păşi şi după ce el pleacă.
Mi-am propus să încerc încă o cale de a veni în întâmpinarea celor care nu s-au dat bătuţi în lupta cu formulele...
Să fie într-un ceas bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu