10.03.2015

Concursul ”Pro-Chim” la prima ediție...

Un concurs al nostru, al prometeiștilor, la chimie, a fost un vis care a așteptat multă vreme undeva în sertarele sufletelor noastre... al meu și al colegei mele, doamna Larisa Avdeev.
A trebuit să găsim, însă, ”locomotiva” care să ne împingă în realizarea lui... și ea s-a dovedit a fi unul din cei mai speciali elevi ai mei: Alexandru Cotos.
Am avut ocazia, de-a lungul celor 21 de ani de activitate la catedră, să interacționez cu mai mulți elevi dotați în acest domeniu, însă relația noastră se limita doar la pregătirea academică... fără să încerc prea mult să descopăr ce e în sufletul acestor tineri, care sunt nevoile lor emoționale...
Alexandru a fost cel care m-a determinat să încerc să schimb ceva... dacă am reușit sau nu, timpul o va spune. Eu cred că am câștigat un prieten adevărat...

Mulțumirile mele vin cam târziu... dar am simțit azi nevoia să o spun și aici...
Mulțumesc Alexandru, mulțumesc dna Avdeev, mulțumesc Ludmila Zavorotnaia!
Mulțumesc acestei echipe minunate care a muncit pentru acest vis!
Bun sau rău, el s-a realizat!
Și din ecourile impresiilor pe care le-au trăit cei peste 50 de participanți, cred că efortul a fost meritat!
Mulțumesc tuturor colegilor, profesorii de chimie de la cele 9 licee din Chișinău care au răspuns chemării noastre!
...nu ne rămâne decât să sperăm că acest concurs va deveni o tradiție frumoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu